• (Android/iOS) Merge Ninja Star 2 mod wiele wszystkich

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Merge Ninja Star 2 ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Merge Ninja Star 2 IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ mod wiele wszystkich ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Merge Ninja Star 2 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Nn

    Gra jest dobra, podoba mi się, że grind jest w pewnym momencie prawdziwy i sprawia, że gra jest dobra, chociaż jedynym minusem dla mnie jest to, ile musisz wydać na rzeczy, które możesz ulepszyć, takie jak te rubiny na pewno się udają precz szybko yikes

    CHŁOPIEC. GARL

    Ta gra to podstawowa gra polegająca na łączeniu/tycoon z dobrym wyborem opcji dostosowywania i prawidłowym upływem czasu. Jedyną rzeczą, którą uznałem za złą i kazałem jej przyznać 2 gwiazdki, jest ilość baterii, którą wysysa do działania, którą miałem otwiera się bez otwierania podczas ładowania telefonu, a bateria się rozładowuje.

    Naprawdę dobra gra

    To całkiem nieźle, ale nie jest tak trudno zdobyć rzeczy, o ile można je zdobyć

    Super bardzo zła gra


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :